TeraPlast este compania-mamă a Grupului TeraPlast, liderul pieței de canalizări exterioare din PVC și al celei de Granule PVC din România. Portofoliul său de produse cuprinde granule PVC și sisteme complete pentru instalații din PVC, PE și PP. Grupul TeraPlast este un exemplu de determinare, un reper pentru antreprenoriatul românesc, iar forța grupului stă în complementaritatea business-urilor din portofoliu, în echipa puternică de experți și în capacitatea de a anticipa și fructifica oportunitățile din piață. Despre piața de profil și cele mai mari provocări ale momentului am discutat cu dl Ovidiu Gurau – Director Comercial – TeraPlast.

Care sunt 3 sfaturi pe care le-ați acorda unui client nou pentru achiziția corectă pentru încălzire în pardoseală?

În primul rând, cel mai util sfat este să se informeze. Asta înseamnă atât parcurgerea informațiilor disponibile pe website-urile producătorilor, cât și dialogul cu managerii de produs, pentru a înțelege cât mai multe detalii despre sistem.

Apoi, să treacă aceste informații prin filtrul propriu pentru a înțelege cum fiecare ofertă se potrivește așteptărilor pe care le are de la un astfel de sistem.

La nivel mai tehnic, i-aș sfătui să opteze pentru o termoizolație cât mai eficientă, cu o înălțime de minimum 20mm și EPS de minimum 150. Totodată, deși poate sună ușor redundant, să solicite sau să aibă un proiect pe care să îl respecte întocmai, pentru a se asigura de buna funcționare a sistemului.

Aș încheia cu, poate, cel mai important sfat: să utilizeze un sistem complet, de la un singur producător, pentru a beneficia de garanție pentru întreg sistemul.

Care sunt 3 capcane/greșeli des întâlnite pe care observați că le fac cumpărătorii când achiziționează încălzire în pardoseală?

La fel ca în alte domenii, beneficiarii pot cădea în capcana de a se lăsa sfătuiți de persoane neavizate. Desigur, este util să schimbăm păreri cu persoane pe care le cunoaștem și să aflăm despre experiența lor. Noi, la rândul nostru, vom împărtăși experiența avută. Cu toate acestea, cea mai mare greutate în decizia pe care o luăm ar trebui să o aibă întotdeauna o persoană avizată. Este la fel ca și cum am întreba o cunoștință care este cel mai bun tratament pentru o anumită afecțiune.

Un alt aspect care poate genera cheltuieli suplimentare și timp pierdut beneficiarilor este să nu verifice compatibilitatea unor componente înainte de achiziție. Asta se întâmplă cel mai des atunci când clienții aleg să nu opteze pentru un sistem complet de la același producător. Scopul sistemelor complete este exact garantarea bunei funcționări și a compatibilității componentelor sistemului.

Nu în ultimul rând, în alegerea echipei de instalatori ar trebui să se acorde atenție experienței lor cu astfel de sisteme. Este util ca într-o echipă să avem un instalator cu experiență, pentru care fie avem la dispoziție un portofoliu de lucrări, fie avem certitudinea că are „ochiul format” și poate identifica și preveni riscul de greșeli la montaj pe care le poate face un instalator începător. De multe ori, furnizorul sistemului poate recomanda instalatori care au participat inclusiv la cursuri de specializare pe montajul sistemului de încălzire prin pardoseală.

Care sunt 2 -3 proiecte recente la care lucrați sau pe care le-ați finalizat recent și ce soluții tehnice din portofoilul dvs. ați folosit?

Recent am adăugat în portofoliul nostru de lucrări două proiecte din București care însumează aproape 70 de apartamente echipate cu sisteme complete de încălzire prin pardoseală NeoTer și o pensiune din Tulcea unde sistemul complet de încălzire prin pardoseală include și partea de automatizare cu termostate smart.

Citește întreg interviul aici.

Comments are disabled.